Nu e det verkligen dags!

Jag VET att jag sagt detta länge, men nu ska jag ta tag i min dallrande mage. Jag började iof redan för ett tag sedan , men inser att jag behöver en morot. Så jag tänkte varför inte skriva det på bloggen varje vecka? Mått och sådär. Då kan jag ju inte fuska heller.

Men jag får räkna som om jag började idag för enkelhetens skull!

DAG 1
Mål:
bröst: -11cm  mage: -10cm   höft: vet inte vad jag ska sikta på här... med räknar ju med ett bortfall på en 15 sm iaf...
Och gärna typ tio kilo ner... men vi får se, jag tränar ju också, så vikten blir det den blir.


Veckans mått:
bröst: 86cm mage: 87cm höft: 105cm. (isch!)

Räknar med en minskning till nästa fredag, ganska övertygad om att det kommar vara det. Nu måste jag göra mig iordning.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: syrran

du är duktig du syrran!

själv har jag börjat med LCHF-metoden (håller det iaf på veckorna, helgerna är dock lite svårare) verkar som en bra metod! gott är det med, mmmm fett... haha! ;)

kram

2009-03-09 @ 10:34:14
URL: http://madelajjn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad snygg bloggen har blivit! Och vad duktig du är får jag hålla med din syrra om :)

2009-03-09 @ 18:06:11
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/
Postat av: sis

LCHF= Low Carb High Fat

innebär alltså att man inte äter några kolhydrater, men att man får äta en massa fett. typ, kött med sallad och en fet sås, och så ska man steka i riktigt smör, bacon och ägg och lite annat smått o gott :)

2009-03-09 @ 21:38:02
URL: http://madelajjn.blogg.se/
Postat av: Betzzon

Hahaha det MÅSTE ju passa dig alldeles utmärkt.. visst? :D Vem fan bryr sig om kolhydrater :P... Och tack Johanna ^^ Alltid kul med feedback! :) Kramar

2009-03-10 @ 10:49:41
Postat av: Mikaela

hmm, kanske skulle göra så jag med?? Så kan vi locka varandra ^^

2009-03-12 @ 15:08:02
URL: http://all-about-the-grodan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0