Ja...

Ännu en dag i veckan har gått utan att jag vart i skolan. Kanke skulle bita i det sura äpplet och faktiskt ta mig till farbror doktor och kanske få hjälp. Kan ju inte gå runt med detta i alla fall. Idag har det vart riktigt jobbigt. Ska man verkligen behöva må så dåligt? :(

Om ni tänker er migrän, tänk er det i magen det är precis så det är. Man ligger i sängen i fosterställning i perioder och vet inte vad man ska ta sig till. Tillslut somnar man och vaknar en stund senare av att det släppt liiite grann i alla fall och så håller det på! Känns som om någon sticker in en kniv och vrider om. Man svettas och mår skit. Känns som om det kommer bli en tuff vecka... Skulle ju ha klart jingeln denna veckan, men jag tror inte jag kommer hinna det. Men mina kära vänner pratade med min lärare igår och hade ett försvarstal om hur duktig och ambitiös jag egentligen är, vilket jag tyckte var riktigt gulligt ^^  Love you gajs! ;)

Nu blir det teve en stund, sen räksoppa förhoppningsvis.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: sofia

låter som att du har magkatarr? Sådär hade jag det precis när jag hade det som värst för några år sedan.. känns som att man ska dö typ! Men då får man lite superpiller o så blir man bättre lite varje dag ;-)



hoppas allt är bra med dig!

kram soffi

2009-03-13 @ 20:49:52
URL: http://sofiasjunfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0