Skinnklädsel+30 grader= dålig idé

Det är sådana här dagar man önskar att man inte hade skinnsklädsel på matsalsmöblerna... För jävla varmt om rumpan! Å andra sidan behöver jag ju nödvändigtvis inte sitta här (datorn är flyttbar)... Egentligen borde man ju inte klaga, det är sommar och varmt. OCH man kan bada! Men kan det inte vara lite mer mittemellan?! En sisådär 20-25?

Imorrn är jag ledig, då ska jag njuta! Bara slappa och bada, kanske även inta en del jordgubbar! ^^ På torsdag blir det smögen med mina brukare, mycket bra jobba jag har, trivs hur bra som helst! På fredag ska jag gå bredvid på ytterligare ett jobb i Lysekil, hoooooppas de vill ha mig där nu också!

Nej nu måste jag in i duschen, detta orkar jag inte med längre! :D


Varm och kanske lite trött Elisabeth önskar  godnatt!;)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Marika

Japp det e jätte sönt



glöm ej ta med dig mat den 5 sep



kram

2009-08-27 @ 17:15:46
URL: http://legitimeradcp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0