En dagens

Gillar syrrans idé så jag kör en dagens.

Dagens tillstånd: Sådär, har en molande huvudvärk... Idag igen
Dagens borde: Städa. *wohou*
Dagens shopping: Nada faktiskt ;)
Dagens frisyr: Tofs
Dagens parfym: Räknas deo?
Dagens i-landsprobem: Vart är min Ipod? :S
Dagens klädsel: Pösiga trekvartsbyxor och vitt linne
Dagens planer:
Delmål 1
:: Diskning
Delmål 2
:: Städa *orka*
Delmål 3:: Långpromenad (1,5 timma, ganska bra ^^)
Delmål 4:: Skriva lönelappen
Dagens "vill ha": En vinstlott? Det räcker med en sisådär 5 miljoner?
Dagens fundering: Vad ska jag hitta på ikväll? Kanske myskväll med fotbad?
Dagens behov: Sängen
Dagens "vill helst slippa": Städa
Dagens bästa: Mina nybakade tekakor (sorgligt va?)
Dagens mat: Idag blir det nog linssoppa
Dagens låt: Love It Loud med Kizz

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej sötnöt :) men jag vill inte ha några pills, men nu är det iaf bättre. Går väl över, hehe. Åh vad gutt, hur gör jag för att hjälpa dig komma igång med en header? puss & kram skriv snart

2009-06-22 @ 14:38:07
URL: http://www.metrobloggen.se/veronicaaa
Postat av: Veronica

Hej stumpan. Jag vill gärna ha lite bilder "ihop klippt". O de bilder jag vill ha kan jag skicka ngn dag när du känner att du sitter med det, bara säg till så loggar jag in på msn. Sedan kan vi ju även prata färger då, jag är KASS på sånt så jag litar mest på din fantasi =) säg en kväll o tid så loggar jag in =) puss o kram

2009-06-23 @ 22:16:11
URL: http://www.metrobloggen.se/veronicaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0