Dagens

Dagens tillstånd: Utmärkt!
Dagens borde: Betala räkningar, fast det gjorde jag ju också nyss. Ordning och reda!
Dagens shopping: ICA shopping och bensin, fy fan va upphetsande.
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens parfym: Svett. (Jag har faktiskt använt både deo och parfym med, men för tillfället är det svettenn som gör sig mest påmind iaf i klibbighet.)
Dagens i-landsprobem: Måste ju vara skinklädseln på stolarna det...
Dagens klädsel: vit kjol och ett svart linne
Dagens planer: Var att jobba, vilket jag gjort ^^
Dagens "vill ha": Samma som vanligt, pengar?
Dagens fundering: Undrar om det ändå inte var ngt jag glömde handla idag?!
Dagens behov: Isdräkt.
Dagens "vill helst slippa": Sova
Dagens bästa: Jobbet (ja, tro det eller ej^^)
Dagens mat: skinka och broccoliblandning och potatis
Dagens låt: Ballonglåten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0