Varmt!

Men det har varit en go dag, jag åkte med min brukare och hennes man och brukare (vi blev 4 för den som inte hängde med där) till Smögen. Vi startade klockan åtta, tog väl en timma ungefär, det var jättefint väder och lagom varmt när vi steg ut bilen. Det var betydlig varmare på hemvägen... :S

Nåja, jag har i alla fall en ledig eftermiddag nu, sedan bli det jobb från 7-21. Låååång dag! Men bra med pengar i allafall! Så idag ska jag passa på och njuta!





Fint va? Har varit med syrran på Smögens havsbad en gång, men av någon orsak lyckades vi visst missa alla butiker... :S Illa! För det var verkligen en hel del butiker!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Gud vad härligt det ser ut :):):)



Hur går det med min header sötis?

& hur går det med allt annat?



Många kramar

2009-07-09 @ 09:56:43
URL: http://www.metrobloggen.se/veronicaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0