Jag har blivit utmanad... Av sörran :D


Jag har blivit utmanad av min lillasyster... Ska tydligen skriva 8 saker ni inte vet om mig... okej. Jobbigt värre, men ok vi kör! Men jag känner att det kommer bli ganska likt syrrans... vi är för lika, Madde! :D

1. Tycker om att möblera om. Ofta. Såväl i skåpen som i besticklådorna.
2. Älskar burkar... Alla erbjudanden i affären om man köper "det" så får du en burk på köpet går jag på. Inte så mycket kakburkar dock ^_^
3. Älskar galenskaparna, har kört otaliga sketcher på gymnasiet och tittar gärna på dem när det finns tid! De är absolut bäst!
4. Jag gillar Britney ok? Jag tycker hon gör bra musik, så det så!
6. Vill ha en minigris, som ska heta Sune.
7. Har en ny hobby, spelar darbuka ;)
8. Vill lära mig sjunga... vet inte om det är möjligt. Jag skäms ju själv när jag sjunger... :S Drömma kan man alltid.

Så nu har jag gjort detta också, skulle visst utmana några med... hmm känner inte många bloggare tyvärr men..

Sanna  ja, det ska du.
Johanna hehe ja nu när du läser... räkna med det! :D

Kram på er! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

hej! ja det var verkligen inte igår. med mig är det bara bra, själv?

2009-02-19 @ 18:14:55
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0