Tack!

Alla mina vänner och familj, ni vet vilka ni är. Som ställer upp för mig när jag har det lite kämpigt, ger mig en spark i baken när det behövs och bidrar till att göra mitt liv innehållsrikt och roligt! Ni är guld värda och jag älskar er!

Jag har äntligen börjat inse att livet inte är något man ska göra på rutin, det är något man ska njuta av och göra det bästa och mesta av. Det är som en vän sa till mig häromdagen. "Jag vill inte se tillbaka på mitt liv och tycka att jag bara har haft ett skapligt liv med det man brukar ha gjort under sin livstid typ barn, barnbarn, hus villa vovve osv. Jag vill vara nöjd med det jag ha gjort och ha fantastiska minnen att tänka tillbaka på." Vilket är otroligt sant, tack för den insikten Veronica! ^^

En annan som har inspirerat mig oerhört är min vän och danskollega Anna som har fått mig att inse att livet ska levas fullt ut, att följa sina drömmar och ha riktigt roligt. Hon är en av de starkaste kvinnorna jag vet, med en sån livsglädje som inte kan göra annat än att smitta av sig på andra.

Min farmor är ytterligare en av mina inspirationskällor, hon är den andra starka och inspirerande kvinnan i mitt liv. Jag har gjort det mesta med min farmor hon är nästan som en extra mamma till mig och syrran. Vi har varit ute och rest en hel del och varje sommar har vi varit i Eslöv hos hennes syster och dennes man. En bättre farmor får man leta efter! Det finns så mycket att säga om henne att jag skulle behöva sitta här hela dagen och skriva! :D

Jag har alltför många underbara kompisar för att skriva om er här, men ni vet vilka ni är och att även om jag inte är så bra på att höra av mig så tänker jag på er! :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Madde

farmor är utan tvekan bäst! <3

2009-08-05 @ 15:49:42
URL: http://madelajjn.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tack gumman, Vi köper nog en sådan. men får vänta till december :D

2009-08-25 @ 13:59:14
URL: http://www.metrobloggen.se/veronicaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0