Godmorgon

Idag är magen faktiskt lite bättre, bra det för igår mådde jag verkligen inget vidare! Jag gick till doktorn, som fortfarande vill ha det till att jag har IBS, men jag tvivlar starkt på det, symptomen är inte riktigt de som jag har. Men det är väl jävligt lätt att bara ställa den diagnosen ta ett blodprov och skicka hem mig antar jag...

Min kära lilla mamma, blev förbannad när hon hörde detta och började kika efter information på Internet och kom fram till att det finns en möjlighet att det är gallsten eller dylikt för de har likartade symptom och kan lätt förväxlas. När jag tänker efter har jag INTE gjort det testet faktiskt, gastroskopi och allt annat har jag ju testat men inte det. Så det blir väl att gå till dotorn snart igen och få dem att göra den undersökningen med... Hatar sjukvården, den är inte till för sjuka! Men tack mamma! :)

Ok nu har jag gnällt klart, jag är inte vidare sur egentligen, man blir bara så besviken när man inte blir tagen på allvar.

Men!
En rolig sak har hänt idag. Jag har mätt mig och gissa vad?! Jag har gått NER! ^^ :D Jag är verkligen på gång ner igen, känns helt underbart! Titta här, för tre veckor sedan hade jag detta:


Då:                                    Nu:
Mage: 85cm                    80,5cm
Byst: 88cm                      85cm
Höft: 105cm                    101cm

Så nu är jag back in track och jag är glad! Nu ska det införskaffas Sportlifekort och sedan är allt klart för resten av fettet att försvinna! ;P Poff!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag får ju verkligen inte till det.... =S



Om du loggar in på min, vill du göra det då?

Inlogg: [email protected]

Lösen: kattmat



Många kramar

2009-08-28 @ 23:14:33
URL: http://www.metrobloggen.se/veronicaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0