Mulet...

... vart tog det vackra och goa vårvädret vägen? Jag vill ha soool och värme, det har vart tillräckligt med sånt här väder de senaste fem månaderna! Kom tillbaka sool!

Jag tänkte jag skulle låta bli att nämna min mage för en gångs skull, det är ju inte en blogg som bloggar om mina magproblem!  Så för att glida från det ämnet ska jag säga att jag har haft en bra helg! Hade en skittrevlig lördagskväll och en kul söndag- som vanligt! ^^ Min danslärare Martina är äntligen tillbaka, men vikarien/a har vart toppen! Martina är dock Martina och man kan inte annat än att ha saknat hennes sprudlande energi! ^^ Hade dessutom darboukakurs innan som för en gångs skull gick riktigt bra för mig, alltid skönt att veta att man inte är helt bakom flötet ;P

Min och Annas koreografi är på G och tror den kommer bli grymt bra ihop med den låten! ^^ Ska bli så kul att uppträda med något man har vart med och gjort själv! Can´t wait! ^^

På fredag ska eventuellt jag och en kompis till Kinna och köpa tyger till våra magdanskläder, ska bli kul! Hoppas vi hittar de färgerna vi tänker oss... Men Skroten är ju Skroten... vore märkligt om vi inte hittade ngt!

Nu ska jag lägga mig en stund igen!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh vad kul att jag hittade din blogg :):):) nu blir jag stammis här, hehe. Btw, assnygg header. Säg till om du har tid och lust att göra en åt mig. Är så jävla kass på sånt men det är ju kul. Puss o kram gumman =)

2009-05-08 @ 10:21:00
URL: http://www.metrobloggen.se/veronicaaa
Postat av: Anonym

Klart, säg bara till, jag tycker det är gör kul att göra sånt, har du en ide och en bild bara säg till! :)

2009-05-09 @ 21:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0