Jaja!

Jag har fått en hel massa gliringar om min inaktivitet är, så jag känner mig manad att visa att jag är vid liv. ;)

Hejhej!
  *vinkar*

Det är jag. Jag har haft mycket i skolan och suttit mycket här och gjort skolarbeten då är man inte sugen på att skriva i bloggen också... Men som sagt, jag har väl lite för många strängar på min lyra för det har konstaterats att jag har kraftig magkatarr, har fått medicin som inte hjälper ngt vidare, så jag ska tillbaka på fredag och göra en massa prover. Hoppas de kommer fram till något smart denna gång.

Det är ändå tur jag har mina vänner, de betyder allt! Hade en upplyftande duskussion med en av mina klasskamrater nu tidigare ikväll, den ledde ingenstans men ändå...  Det är värt guld ^^

Imorrn ska vi ha redovisning av interaktion, jag har läst om interaktion (öga mot öga interaktion), medierad interaktion och medierad kvasiinteraktion. Det är intressant, men kräver alldeles för mkt tankeverksamhet vid denna tid på dygnet! :D Så nu får det bli sängen för mig del!

Nattinatt på er! :)


Kommentarer
Postat av: sis

jamen se där ja! :)

bättre sent än aldrig brukar man ju säga, eller hur? hihi

2009-04-20 @ 11:10:54
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0