Kväll med Betzzon

Ja.. Vad kan vara underbarare än att sitta och tycka synd om sig själv? :) Nu sitter jag här igen och skriver skolarbete. Vad gör jag nu då? Jo jag pausar. Och skriver om lite mer vettiga saker.

Har haft en bra helg. Var på bröllopsmiddag för min mormor och nu officielle extramorfar Lasse. Välkommen in i familjen! :) Det var trevligt, vi var hos Nina, en av många mostrar med familj. Vi fick trerättersmiddag vilken våran nyblivne morbror Thomas tillagade tillsamans med Nina. De gjorde ett fantastiskt jobb! Sedan gick vi ut och gav bröllopsparet deras presenter... Sedan skulle Ture visa oss sin lilla fyrhjuling och pappa Fredrik kunde inte låta bli att ta fram sin STORA fyrhjuling. Thomas kastade sig i princip på den och rockade loss på grusvägen. Ture och Tilda turades om om den lilla som var riktigt liten. De såg så söta ut... Men sedan... Ja sedan satte JAG mig på den stora, ja den S T O R A. :) Det tog en stund innan jag fick mina ben att överhuvudtaget hålla med mig om att det kunda kanske vara en bra ide när jag stod och kikade på den från avstånd. Men när de väl bestämt sig för att det kanske kunde vara skojjigt gick det bättre. Och tur va det. Fan va skoj det va... Ojoj. V I L L  H A. Tom körde han med. Han tyckte det var lika skoj. Han vill med ha en. Han får köpa. En sak är säker jag kommer inte säga nej i alla fall. :D

Kommentarer
Postat av: syrran

ja det dröjer nog inte länge till innan ni har en furhjuling ståendes i garaget ;)

2008-09-08 @ 21:34:33
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0