Helgen snart över...

Men  jag ska inte klaga. Jag har haft en rolig helg. I fredags spelade jag och syster yster badminton med våra respektive. Det var riktigt skoj. Sedan åt i restaurangmat. Toppengott... Mmmmm.... Jag och tom har inte spelat badminton på ett tag så vi har roat oss med att slå på varandras rumpor som har varit speciellt ömma efter fredagens badminton match... :)

På lördagsförmiddagen kom våra föräldrar och hälsa på oss hemma hos Madde. Så fick jag träffat dem med. Bra, det blir inte så ofta nu... Måste försöka få lite mer tid för familjen... :( Saknar er så förbannat....

Imorrn blir det skola igen, tror det kan bli en intressant vecka, nu ska vi börja med grafik delen, ska bli skoj att få photoshoppa lite efter fyra ganska jobbiga akademiska veckor... :)

Ojoj, nu måste jag ta hand om degen. Gör tekakor...

PS. Jag vet att min blogg ser för jävlig ut för tillfället. Jag ber om ursäkt för eventuella stickningar i ögonen. Färgerna är gräsliga! :D

Kommentarer
Postat av: syster yster

ååh du kan väl skicka hit lite bröd till mig? hade suttit fint ;)

2008-09-28 @ 21:52:20
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0