Bada badkar!

 
                                                                                                              Att bada badkar efter en krävande vecka är som precis lika underbart som att äta choklad! (nästan i alla fall...)
Att bada badkar efter en lång och jobbig första vecka i skolan är som att äta choklad. Asgott helt enkelt!
Ja första vekcan i skolan har som sagt vart hektiskt, en rapport skulle skrivas och denna rapport skulle vara akademiskt skriven. Det vill säga att man ska skriva så tråkigt man bara kan  och sen ska den vara intresant för läsaren också...

...Va?

Vadå intressant, jag ska skriva tråkigt men den ska vara intressant för läsaren jaha, men det är ju solklart.
Det är en hel del massa skrivregler man ska följa, och låt mig då påpeka att jag faktiskt inte är någon dålig skrivare. Aja, den är färdig nu. Så det är tömt och glömt. Officiellt i alla fall.
Nu är det filmkvällstajm. Det vill säga om Tom bestämmer sig för att gå upp ur badet... han klämde sig ner där efter mig. I need candy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0