Ännu en dag har gått...

Jag förstår egentligen inte vart tiden tar vägen?! Va? Jag är på nostalgiskt humör idag, så jag sitter och lyssnar på musik från när jag var "ung". Det är jag väl i princip fortfarande, bara det att det känns extremt länge sedan man va 12-13 år... Tja tio år sedan... Jag ändrar mig, jag är gammal...
Idag är en sån dag när man egentligen vill få gjort en hel del, men inte får gjort ett skit i slutändan. Varför är det så? Kanske är det att det är fint väder och man känner att hjärnan börjar få lust att uträtta lite nyttigt arbete i hemmet men kroppen egentligen inte vill? Så måste det vara. Och man ska ju inte tvinga någon som inte vill så...


"you drive me craaaaazy..." *nynnar*

Kommentarer
Postat av: syrran

hehe brittan 4 evah ;)



jag har också varit lite nostalgisk nu det senaste, letade upp en massa klipp på systrarna Graaf, S.O.A.P, Five, Spice Girls och massa andra :D haha!

2008-09-16 @ 15:35:25
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0