Americas Next Top Model

Jag hör normalt sett inte till dem som följer detta program men, jag HAR följt det i en veckas tid och inte kunnat slita mig. Jag förstår inte varför... Måste vara något med vädret. Nu idag tittade jag på finalen på morgonen det stod mellan yaya, fint namn, jag skulle vilja ha ngt som hette det... fast närmsta djur på önskelistan är en minigris...En minigris kan ju inte bli döpt efter en modell... eller ja varför inte? Yaya-The Minigris... Det känns som om jag kom ifrån ämnet nu... JO just det, och Eva. Jag grät... Jag GRÄT när de skulle säga vem som vann. Jag tyckte det var hemskt när båda var så bra! Näää, jag fattar inte vad som hänt med mig. Nåja jag har fått något vettigt ur att titta på Americas Next Top Model. Jag har kommit på ett namn till en kvinnlig minigris ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0