photoshop=kärlek

Vilket program... Har jobbat med psp i skolan idag, det är ju det vi gör på digitala media... ;) Fick lära mig en del matnyttigt. Man tror man kan så mkt, men man har fortfarande en hel del att lära sig, det är klart. Sen är det ju på engelska också... Har svenska versionen själv, vilket är lite irriterande.. men men :) allt ligger ju på samma ställe så! Bar en sån sak som att beskära... måste vart lite dum just då för jag  blev väldigt osäker på om crop var beskärning :D Daa, det e ju samma KNAPP!

Nu ska jag ut med Knutte, vi ska gå långpromenad tänkte jag. Behöver det. Jag har varit så trött det sista... Förstår inte varför! Jag går och lägger mig trött och vaknar trött. Usch ja... Sånt är livet ibland!

Kommentarer
Postat av: Sanna

hej! hur e det med dig? allt bra i skolan o så?

tycker vi borde lägga allt som hänt bakom oss och ta en fika. Eller åtminstone säga hej :) var så längesen o jag saknar bettan!

2008-10-06 @ 09:17:02
URL: http://ww.metrobloggen.se/intergalactic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0