Äntligen över...

Tentan gjord, inget mer pluggande på kvällar... SÅ skönt, och snart ha vi gjort klart vårt projektarbete! :) Ska fira genom att titta på Ghost Whisperer! :D Och dansa, älskar att dansa. Vilken tur att min kompis Anna intoducerade mig i orientalisk dans... Det är nog bland det bästa som har hänt mig... Och att min danslärare Martina är så sjukt duktig!

Så var jag hos min syster i helgen lika trevligt som alltid! :) Vi var på StandUpComedy med Björn, Soran, Özz och Måns i Borås. Kan inte säga annat än att det var extremt BRA! Skulle gärna se dem igen. Nu ska här ses på GW!
Ibland är livet härligt bara...

Kommentarer
Postat av: Madde

hur gick tentan då? kändes det bra? :)

2008-10-30 @ 11:17:23
URL: http://madelajjn.blogg.se/
Postat av: Betzzon

Ja... jag tror det i alla fall... det är svårt att säga! :) Jag håller tummarna för ett G i alla fall!

2008-11-01 @ 10:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0