Torsdag... vart har veckan tagit vägen?!

Okej... jag har varit ganska dålig faktiskt. Men... ändå! Idag mår jag så mycket bättre och faktum är att jag nog blivit visare. Japp tro det eller ej, men när man har massa dötid när man är trött och har tittat tillräckligt på Oprah och Våra bästa år, så börjar man fundera på livet. (Innan man somnar igen) För det mesta var det ganska deprimerande tankar, men allt eftersom jag blev bättre, blev också mina tankar mycket trevligare. Så summa sumarum så är det ganska bra att bli sjuk ibland och få fundera lite i sin ensamhet på livet, på familjen sin pojkvän, sig själv! Jag har äntligen kommit fram till att det är dags att börja träna, man blir mindre sjuk när man tränar, man blir också gladare. Man orkar mer och blir smartare (kan behövas). Frågan är då bara, vad jag göra?? Ska jag börja cykla igen... jag vet inte... jag skulle verkligen behöva ett träningsprogram... Som ska följas slaviskt och någon som slår mig i ändan när jag inte gör som jag ska! Funderar på om jag ska göra slag i saken och göra syrran till denna person... har pratat om det innan... vad sägs syrran?? ;P Vi måste SKÄRPA OSS!!

Kommentarer
Postat av: syrran

jo det är fanimej dags att ta tag i det nu!

funderar på om man ska börja summera "dagens träning" varje dag i bloggen? då kan man ju inte fuska! :D eller jo, kan kan man ju, men det känns inte lika bra ;P

2008-11-14 @ 16:50:01
URL: http://madelajjn.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Jamen precis... men fattar inte varför det ska va så jävla svårt?!

2008-11-15 @ 13:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0