Kasst, väldigt kasst...

Jo har varit mer än usel på att redovisa mina träningspass, men jag HAR rört på mig. :) Jag får helt enkelt redovisa en hel vecka nu ;P.

För en vecka sedan det vill säga förra söndagen så åkte jag och dansade. Då dansade jag faktiskt från 13.45 till 19.00. Så det var bra :)
  • Måndagen trodde jag att benen skulle sprängas och armarna gå av, men var ändå extremt duktig och gick ut med hunden på en långpromenad dvs cirka en timma och tja... 20min? Sen diverse små rastningar under dagens lopp. 
  • Tisdagen... blev det inget gjort. Hade om mäjligt ännu mer ont i min små ben, och skoldags så det blev inget den dagen mer än små korta promenader med Knutte före och efter skolan.
  • Onsdag, Inget heller.. tyvärr. Men benen mådde finfint dock likaså armarna (tack och lov). Efter skolan firade jag, Ylva och Anna att vi klarade tentan med att steka pannkakor och se på film hemms hos Anna. Så det blev en bra dag! :).
  • Torsdagen gick jag långpromenad innan skolan (började inte förrän tio). Sen gick jag en halvtimmas promenad med Knutte på kvällen i mörkret. 
  •  Fredag... Hm jo men faktiskt gick en längre promenad då med, och en mindre när Becky och Giron kom på besök. Sen kompenserade jag min " flitiga" vecka med att äta lite godis och se på skräckfilmer till två på natten.
  • Igår var vi trötta, men på benen vid halv åtta. Inte illa va? Vi skulle med Ulla Karin till Tjolöholms slott, vilket var, som vanligt, jättefint! 
  • Idag blir det dans igen precis samma som förra söndagen... Ska bli kul, det är kul att ha ngt som man faktiskt längtar till varje vecka. 

Faktum är att det var extremt skönt att vara tillbaka i skolan i tisdags igen också! :D

Kommentarer
Postat av: syrran

haha jag har totalt glömt bort det denna veckan jag med... :D får helt enkelt göra en lång redovisning :P

2008-11-26 @ 20:33:52
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0